Koncert Roka Matka in Obalnega komornega orkestra z gosti
Premiera | 23. maj 2025 |
---|
Ustvarjalci
Dirigent in aranžer | Patrik Greblo |
---|---|
Avtorica scenarija in režiserka | Katja Pegan |
Oblikovalec svetlobe in videoprojekcij | Jaka Varmuž |
Kostumograf | Andrej Vrhovnik |
Solist | Rok Matek |
Gostje | Tinkara Kovač, Lara Jankovič, Sara Gorše, Blaž Popovski |
Obalni komorni orkester | |
Alenka Zupan, flavta | |
Boštjan Grabnar, klaviature |
Dramski igralec Rok Matek ni le mojster odrske izreke, temveč ga odlikujeta tudi sonoren glas in izjemna muzikaličnost, zato na njegovi igralski poti posebno mesto zavzemajo tiste vloge in pri občinstvu zagotovo najbolj priljubljene predstave, v katerih lahko izrazi svoj pevski dar in znanje – v glasbenih komedijah in muzikalih. Kot pevec se je občinstvu predstavil v kar osemnajstih uprizoritvah, izrazito pevske vloge pa oblikoval v muzikalih Obuti maček, Stoletje muzikala, Ventilator, glasbenih komedijah Trio, Parole, parole, komedijah Iztoka Mlakarja: Pašjon, Sljehrnik in Tutošomato ter glasbeni drami Lepa Vida.
Odločili smo se, da z Rokom Matkom ob spremljavi Obalnega komornega orkesta pripravimo večer z njegovimi najodmevnejšimi pevskimi nastopi, ki jih bo igralec s spremnim besedilom združil v enovit glasbeno-gledališki večer. Matka bo na glasbenem odru našega gledališča spremljal Obalni komorni orkester, godalni sestav ljubiteljskih glasbenikov z Obale, ki poleg klasične glasbe posega tudi po preostalih glasbenih zvrsteh in že štiri desetletja pomembno sooblikuje kulturno življenje v slovenski Istri.
Igralcu se bodo na odru pridružili še njegovi igralski kolegi ter gostje, med njimi Tinkara Kovač, orkestru pa bo dirigiral maestro Patrik Greblo, ki kot skladatelj, aranžer ali dirgent z našim gledališčem sodeluje že vse od ustanovitve.
Iz kritik
Koncert Roka Matka in Obalnega komornega orkestra z gosti v Gledališču Koper smo v resnici že dolgo pričakovali. Predvsem z velikimi pričakovanji. In lahko le zapišemo, da se je čakanje izplačalo, pričakovanja pa niso bila le upravičena, temveč presežena.
/…/
Enourni koncert je od Matka zahteval izjemen angažma, (pevsko) kondicijo, pripravljenost, igro ter koncentracijo, kar Matek z lahkoto obvlada Pokazal je izjemno pripravljenost pri vseh svojih točkah, najbolj pa je navdušil s sijajno izvedbo, sploh za igralca, italijanske popevke Torna a Surriento. Zagotovo je bila ta ena najzahtevnejših na celotnem repertoarju. Za sklepno pesem koncerta je bila izbrana pesem Marie iz Tria Prežwewa bom, ki nekako daje slutiti nadaljnjo rast Matkove širše, pevske kariere.
/…/
Dirigent in aranžer je zelo dobro in decentno pripravil Obalni komorni orkester, v katerega so tokrat kot gostje (do)sedli že vsestranski pianist Boštjan Grabnar in flavtistka Alenka Zupan ter prej omenjeni igralec in član gledališkega ansambla Blaž Popovski na bobnih. Greblo je dirigiral precizno, natančno dajal orkestru navodila ter se kar se da dosti ukvarjal s prepletom nastopa (petja) igralcev in zvokom orkestra. Svoje delo so zato vsi opravili korektno in profesionalno. Z veliko gotovostjo lahko trdimo, da kadar je v projekt vključen Patrik Greblo, bo ta zagotovo uspešen in prijeten ušesom.
Rok Matek je tako odprl novo poglavje svoje kariere, ki bo in mora postati stalnica njegovega ustvarjalnega opusa. Peti. V predstavah, samostojno, tudi v obliki koncerta. Resnega dela in truda mu ne zmanjka. Postal je nepogrešljiv član igralskega ansambla kot igralec, zdaj pa še kot pevec. Skratka, Gledališče Koper ima novo nišo uspeha koncertov svojih igralcev, ki jih bomo rade volje podprli z obiskom.