Hotela je postati veterinarka, a jo je sodelovanje v gimnazijski gledališki skupini tako prevzelo, da se je odločila za študij dramske igre na AGRFT v Ljubljani (akademijska nagrada zlatolaska za vlogo Angelike v Molièrovem Georgeu Dandinu), kjer je v razredu profesorjev Branka Šturbeja in Kristijana Mucka diplomirala leta 2012. Že v študijskih letih je debitirala na odru Mestnega gledališča ljubljanskega, po diplomi pa je kot gostja igrala v Slovenskem stalnem gledališču v Trstu (SSG Trst), novomeškem Anton Podbevšek Teatru, Gledališču ŠKUC in Mestnem gledališču ljubljanskem, odmeven pa je bil tudi njen avtorski projekt Sylvia o pesnici in piski Sylvii Plath (2018).
Članica Gledališča Koper je postala v začetku sezone 2016/2017; med vlogami, odigranimi na matičnem odru, ne gre prezreti že njenih zgodnejših vlog: bila je Ema v Harlingovih Jeklenih magnolijah (2016/2017), sezono pozneje Zug v Randazzovi igri Za blagor vseh ljudi (obe Gledališče Koper in SNG Nova Gorica), Candida v glasbeni komediji Ventilator po motivih Goldonijeve Pahljače (Gledališče Koper in Novosadsko gledališče, 2018/2019), še posebej pa velja izpostaviti vlogo Matere v Bordonovih Zadnjih lunah, ki jo je Drnovškova odigrala »tiho, rahločutno, ljubeznivo in z eterično distanco« (M. Čuk, Primorski dnevnik, 16. 1. 2018).
Če je vloga v Ventilatorju le napovedovala igralkin dar za komičnost in vokalno-pevsko interpretacijo, so ga vloge, odigrane v žanru glasbenega gledališča v naslednjih sezonah, le še potrdile. Že v sezoni 2019/2020 je bila najstniško uporna Marjetica v »mijauziklu« Obuti maček Andreja Rozmana Roze (Gledališče Koper in Slovensko mladinsko gledališče) ter vokalistka in plesalka v Stoletju muzikala (Gledališče Koper, SNG Nova Gorica, SSG Trst). V sezoni 2022/2023 je odigrala naslovno vlogo v glasbeni drami Marjana Nećaka in Staše Prah Lepa Vida (Gledališče Koper in SSG Trst), v kateri je bila, kot je zapisal kritik Matej Bogataj, »centralna figura in osišče, pri tem, kar je mogoče skrivnostna in neujemljiva, torej tudi nekako fatalna, nikakor ne hrepeneča in ponotranjeno trpeča« (Sodobnost, 01. 03. 2023). V tisti sezoni je odigrala prav tako naslovno vlogo v Sanji Valentin, glasbeni priredbi monokomedije Shirley Valentine Willyja Russla, v kateri je humorne monološke tirade prepletla z »izjemnimi vokalnimi performansi« (M. Čuk, Primorski dnevnik, 20. 4. 2023).
Dramska igralka Anja Drnovšek, ki se je v sezoni 2023/2024 v kriminalni komediji Karstena Dusseja in Bernda Schmidta Moriti čuječe znova izkazala kot odlična komičarka, brez zadrege priznava, da je ob prihodu v Koper verjela, da o komediji ve dovolj, vendar si je morala kmalu priznati, da o igri znotraj širokega spektra komičnega ne ve veliko in da vseh komedij ne moreš igrati na enak način. »S tem priznanjem pa je igranje v komedijah zame postalo izziv,« rada pove. »Danes vem, da je komedija zahtevna zvrst in da jo za manjvreden žanr lahko označijo le tisti, ki se z njo še niso srečali ali netalentirani igralci. Vsak, ki je že igral v komediji, ve, da je zanjo potrebno dobro obrtno znanje, meštir, kot bi rekli Primorci«.
Drnovškova je nastopila je tudi v televizijskih nadaljevankah (Lepo je biti sosed, Usodno vino, Reka ljubezni) in filmih (1991 – Neizstreljeni naboj Jureta Pervanjeta, Vandima Jasne Hribernik in v študijskem filmu Svitanje Tine Ščavničar).
Foto: Dean Grgurica, Studio d’Or
Posodobljeno: september 2024